zaterdag 21 mei 2011

Summer Shoes!

















Persoonlijk vind ik sandalen niet zo mooi, hangt er natuurlijk vanaf hoe ze zijn gemaakt en wat het ontwerp is. Ik zag een keer een meisje lopen met zulke sandalen, en ik dacht ; die moet ik ook! Verder zijn er ook veel celebs verschenen met zulke sandalen. Kortom; dit zijn echt mijn favo summer shoes! 























Ik vind de details erg mooi. Ze passen ook goed bij een vrolijke zomer outfit. En ze zijn ook absoluut niet duur! Zo rond de 20 euro.























Zoals je ziet zitten er veel knoopjes en steentjes op. En de grote diamant achtige steen in het midden valt extra veel op. Ik vind deze sandalen 10 x mooier dan normale sandalen. Je kunt ze onder je jeans dragen, maar ook onder een short of rokje.























Ik ben echt heel erg blij met deze schoenen, en weet gewoon dat ik ze waarschijnlijk vaak ga dragen deze zomer. Ik heb ze bij een hele simpele schoenen zaak gekocht ; Van haren. En het kostte zo rond de 20-25 euro. Een echte aanraden!

5 opmerkingen:

  1. Echt hele mooie schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die steentjes zijn echt mooi en <3 je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die sandalen ook ze lijken er echt heel erg op en ik ben er ook heel blij mee. Leuk artikel!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...