zaterdag 4 juni 2011

Review : Catrice Smokey Eye set

















Toen de nieuwe collectie uit kwam heb ook ik wat ingeslagen! Het was toen 50 procent korting op veel make-up producten van Essence & Catrice, dus ik kocht deze smokey eye set van Catrice. Wil je weten wat ik van dit palletje vind? Lees dan verder!



















De verpakking is niet bijzonder, al vind ik het wel leuk dat het het doosje van glas lijkt. Het is plastic, maar het ziet er wel mooi uit. Hij gaat makkelijk open en dicht, en het is ook fijn dat je goed kunt zien welke kleurtjes erin zitten. Ik vind het ook goed dat er een aplicator in zit, en een borsteltje om de Crème Eyeliner mee aan te brengen.






















Op de achterkant staat uitgebreid uitgelegd hoe je hier een look kunt maken. Natuurlijk mag je dat zelf weten maar dit is een soort hulpje. Ik heb het nog niet uitgeprobeert, maar ik vind het wel leuk dat dit er op staat. Het staat er overigens wel in het engels dus dat is misschien minder als je dat moeilijk vind.









Dit zijn alle kleurtjes, helemaal links zie je de crème eyeliner.Wat ik hieraan wel heb gemerkt is dat deze gaat zweten in als het warm word, maar daardoor is het aanbrengen makkelijker. Ze zijn allemaal zo'n beetje licht gepigmenteerd, maar de donkerste zie je wel goed, en als je een goeie oogschaduw basis gebruikt worden ze nog mooier.















De meest opvallende kleur is toch wel de donkerste oogschaduw kleur,  de licht beige kleur is denk ik bedoelt voor onder het wenkbrauw en dus is het goed dat hij niet zo erg opvalt. Op de foto lijkt de kleur wit maar in het echt is hij een beetje beige. Ik vind de roze kleur wel goed gepigmenteerd, zeker in verhouding met de prijs. En zoals je ziet is de Creme Eyliner ook wel goed. Ik heb de Eyeliner aangebracht met het borsteltje dat bij de oogschaduw komt.

Details :
* Het is de kleur 020 Smog over Honk Kong
* Hij kost 4,49

Eindcijfer ;
8,2





2 opmerkingen:

  1. Ik vind de pigmentatie niet geweldig, maar dat kan ook door de foto's komen natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het pigment is goed hoor,
    ik heb de bruine versie en die is echt heel mooi
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...