woensdag 1 juni 2011

Favoriete youtube filmpjes!
















Ik maak zelf filmpjes, maar ik volg ook veel youtubers! Ze maken meestal allemaal verschillende filmpjes en sommige vind ik leuker dan de ander. Vandaar wil ik jullie dus laten zien welke filmpjes mijn favoriet zijn, dus kijk verder en misschien word het ook wel jou favoriet!





Ik volg MacBarbie07 al een tijdje, en dit vind ik echt een superhandig filmpje. Toen ze liet zien hoe je een eigen crop top kan maken  heb ik het meteen zelf geprobeert. Easy!















Dit vind ik echt een grappig filmpje, net zoals de meeste andere filmpjes van Meisjes van Thijs. Niet een erg lang filmpje, dit filmpje duurt 1:46 minuten maar zeker wel grappig!















Misschien kennen jullie The mean kitty al, misschien niet. Maar ik vind de manier waarop dit filmpje gefilmd is heel leuk.















Dit filmpje heb ik al een paar keer bekeken en steeds moet ik er weer om lachen. Haha, supergrappig.

Ik hoop dat jullie deze filmpjes net zo leuk vinden als ik, ken je zelf ook nog een leuk filmpje? Zet het in de comments!

1 opmerking:

  1. MIJN FILMPJES hahahahhahahaa lol.
    ik kijk bubzbeauty ZIJS ZOOOOOOOOOOOO MOOOI.
    weetje., wij zouden een beautybattle moeten doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...