dinsdag 17 mei 2011

Review : First Love Douglas BUDGET Parfum.

















Toen ik langs de Douglas liep, zag ik een bak staan met parfums. Tot mijn grote verbazing waren ze wel heel goedkoop! Lach me niet uit maar hij kost 2,50. Van 5 euro afgepreist. Ik was erg blij dat ik dit tegenkwam maar natuurlijk ook heel nieuwsgierig. Er waren 2 soorten bakken met parfums, ik koos deze. En deze heb je in het blauw en ook in het groen. Goed, lets stick with the story. Lees verder voor de review!
























Het doosje is niet erg bijzonder, als vind ik het toch wel mooi tegenover zo'n prijs. Allemaal prima toch, het gaat om de geur van de parfum.


















De parfum zit goed verpakt, er zit nog een soort beschermplasticje omheen en je kunt er zelf voor kiezen of je deze weg wil gooien. Ik verbaasde me echt over de parfum! Wat een mooie verpakking! Nu moet de parfum wel lekker ruiken!




















Zoals je ziet is de verpakking ECHT heel mooi. Niet bijzonder fantastisch, maar ik heb het prijsje in mijn hoofd, en dan moet ik toch echt toegeven dat ik het een goeie deal vind. Zeker omdat er ook 100 ml in zit. Mooie gouden dop, mooie verpakking en hondert ml. Love it!























En dan nu de geur. Ik vind de geur eerlijk gezegd niet zo lekker ruiken, het kan er meer door. Het doet me een beetje denken aan oma parfum, en dat wil ik echt niet. Ik heb hem ook nog niet op gehad. Wel heel jammer, want als de geur ook lekker was, dan was deze parfum gewoon perfect geweest.

Eindcijfer ;
5,6



1 opmerking:

  1. Hij is idd wel erg mooi, wel jammer dat hij niet lekker ruikt dan jah

    xoxox liza

    BeantwoordenVerwijderen

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...