woensdag 4 mei 2011

Q & A !
















Zoals ik in een artikel een tijdje terug schreef, mochten jullie mij beauty of persoonlijke vragen stellen door middel van de comments. En dat hebben jullie ook gedaan! Dit is een voorproefje, want binnenkort komt er een filmpje online waarin je nog meer vragen kwijt kunt en die zal ik dus dan ook in een filmpje beantwoorden.  In dit artikel beantwoord ik jullie vragen dus!



Anoniem zei





Wie is je favoriete band / artiest .
en wat is je lievelings liedje op dit moment ?

xxxxx




Anoniem zei










Wat is iets raar wat wij nog niet van je weten?

haha rare vraag maarjaa, xxx




Tes zei










Welk filmpje van jezelf vind je het leukst?




Ella zei










Wie zijn je vriendinnen & beschrijf ze eens?

xoxoxp




Anoniem zei










In welke groep / klas zit je ?
Wat is je favoriete spel wat je speelt?




Melissa zei










Haayy :D

Ik heb ook een vraag [aa`]
Als je 3 beauty producten mee zou mogen nemen op vakantie wat zou je dan meenemen ?!

&

Wat doe je graag met je vriend(innen)

xxxxx'




Anoniem zei










Heb je een vriendje of een flow?

1 opmerking:

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...