zaterdag 28 mei 2011

H & M Baseball vest

















Waarschijnlijk heb je deze nieuwe trend al wel vaker op straat gezien, en ook mij was het niet ontgaan! Het stoere maar vooral echt Amerikaanse Baseball vest. Het doet je echt denken aan de High Schools in Amerika, en als je Glee volgt heb je deze vesten denk ik ook wel voorbij zien komen. Je kunt de Jas versie kopen, ik heb de vest versie gekocht. Online! In de webshop van H & M, kijk snel mee voor de review en foto's!



















Toen het pakketje net binnenkwam en ik het openmaakte en aan deed merkte ik gelijk al dat er iets mis was. Een van de knopen was kapot,  de bovenkant, de binnenste knoop, de knoop die zich eigenlijk vast hoort te klikken met de andere knoop was kapot. Gelukkig is dit niet echt zo opvallend, maar dat er gelijk al iets kapot is terwijl ik hem net binnen heb, dat klopt niet helemaal.

















Toen ik het vest ongeveer 3 dagen had was er nog een knoop kapot gegaan, dit keer alleen het witte bovenstukje. Ik vind het vest zelf heel leuk, maar de kwaliteit? Nee, die is echt heel slecht. Wat ik wel gelijk merkte was dat het vest heerlijk zacht is.




















Van de kwaliteit moet je het dus niet hebben, echt een hele slechte kwaliteit. Ik kon het vest terug sturen want het hoort niet te gebeuren dat het kledingstuk bij binnenkomst gelijk al kapot is, maar ik was er te blij mee. En zoals ik al zij ; het valt ook niet zo erg op. Verder is het een lekker warm, en mooi vest en ben ik er alsnog blij mee!

Eindcijfer ;
7,6

4 opmerkingen:

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...