zondag 29 mei 2011

Bureau her inrichten!

















Nu ik regelmatig blog en ook dingen opgestuurd krijg, is een fijne plek om te bloggen natuurlijk belangrijk. Vandaar dat ik mijn blog-plekje even een pimp up wou geven. Echt veel is er niet veranderd, en je zult waarschijnlijk ook niet veel verschil merken, maar de plek is wel werk vriendelijker geworden. Kijk maar mee!




















Dit is mijn bureau voor, eigenlijk niks mis mee. Maar je kunt nog niet echt zien dat ik een blogger ben, en dat wil ik wel graag hebben! Dus gaan er wat kleine veranderingen plaatsvinden, let goed op, kleine veranderingen hé!

















En dit is after! Huh? Wat is er verandert behalve wat plakkende papiertjes aan mijn computer scherm. Goed, dit wil ik er in houden, als ik soms dingen niet wil vergeten, schrijf ik ze op en plak ik ze op mijn beeldscherm. Vandaar dat fel roze bloknootje links naast mijn beeldscherm.

















Rechts in de kast naast mijn computer is ook wel degelijk iets veranderd. Ik heb een bloknootje opgehangen aan een touwtje en daar staan site's op die goed van pas komen en die mij inspireren. Als ik dus even een artikel moet schrijven maar ik geen inspiratie heb, spiek ik even op dat bloknootje.

















Jaja ik weet het, stoffig. Maar ik heb mijn pennen bakje een soort van verschoond, want er zitten nu alleen nog maar pennen in die het goed doen. Plus twee puntenslijpers en een gum. Mijn burreau is nu eigenlijk wel prima. En ik heb gister een mailtje binnen gekregen dat er een pakketje word opgestuurd die ik kan reviewen.

Heb je nog een reqeust? Laat ze achter!

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb nu ineens ook zin om mijn bureau opnieuw in te richten :D

    BeantwoordenVerwijderen

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...