woensdag 27 april 2011

Site's die je nog niet kende!












Zoals jullie weten ben ik echt een internet freak, vooral op het gebied van Make-up en beauty stuff. Maar spelletjes of ander soort sweets vind ik ook hartstikke leuk! Vandaar dat ik in dit artikel dus al mijn favoriete site's met jullie deel. En nee, beautygloss, veracamilla of beautylab komen hier niet in voor, die kent iedereen zo langzamerhand wel. Haha!


Http://Taaz.com/
Dit is echt een superleuke en creatieve site, je kunt hier opmaken, verschillende soorten foundations proberen maar je kunt je ook even knippen zoals je favoriete popster. Bega een hele make-over zonder dat het iets kost. Eerst moet je wel een account aanmaken, dan een foto uploaden maar je kunt gelijk aan de slag! Je kunt jezelf opmaken, maar ook een model of misschien wel je broer! Ik vind dit heel handig, want je komt er gelijk achter ; oranje oogschaduw staat mij echt niet! Of ; die kleur foundation is veel te donker voor mijn huid. Enz. Neem snel een kijkje, want voor je het weet is je hele familie compleet ge re-styled!

Http://lekkerbelangrijk.nl/eettest/
Misschien let je niet echt op je eten, en denk je, ik ben toch niet dik! Maar sta je er wel eens bij stil dat je jezelf nu een vooraad eten aanbouwt voor de komende jaren? Wat je nu eet, zal je toch ooit te zien krijgen. Niet als je het bewust doet! Als je genoeg beweegt, gezond eet en zo af en toe een tussendoortje neemt is er niks aan de hand. Want er is steeds meer overgewicht in Nederland, en daar wil jij toch geen deel van zijn? Op deze site kun je een eettest doen en zie je hoe je er over 10 jaar uitziet als je zo doorgaat met eten! Gelukkig was ik niet dik, haha.

http://goanimate.com/
Ik zit hier echt dagelijks! Een super creatieve site waar je de gekste animaties kan maken. Ja, je kunt hier je eigen animatie filmpje maken! Gewoon even registreren doormiddel van je email-adres en je kunt je studio openen. Hier kun je een decor opzetten, je poppetjes veranderen en een hele sketch bedenken. Super toch! Je kunt zelfs tekst inspreken, maar je kunt ook tekst intypen wat het poppetje dan weer zegt. Neem snel een kijkje!

http://www.stralendhaar.nl/
En tenslotte nog deze handige tipvolle site, waar je al je beauty informatie vandaan kan halen. Veel tips, en uitleg. Ook op deze site ben ik vaak te vinden, simpelweg omdat professionelen mensen jou online dingen kunnen uitleggen. Ook zie je hier vaak de laatste trends of mode. Er zijn polls & enquêtes. Kortom de leukste meiden site!

Ken jij nog een leuke site? Laat het me weten via de comments!


2 opmerkingen:

  1. Hii,
    Ik ga deze week nog je bg maken voor op youtube.
    Als ruil wil je dan een banner voor me maken?
    Ik geef je dan een shoutout, als jij dat ook voor mij doet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Vervelende of Spam berichten worden verwijderd, ook word je geblokt. Om een reactie te plaatsen : Klik op reageer als : Klik op naam/URL en schrijf je naam in het vak onder de titel Naam: . Klik op doorgaan en je kan een reactie plaatsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...